Nog een weekje...

5 november 2015 - Maastricht, Nederland

Hola a todos!

Welkom op mijn reisblog van Peru, waar ik bijna 2 maanden in het dorpje Huanchaco zal verblijven voor een stage vanuit mijn opleiding, Pedagogiek. Ik zal hier samen met Dané en Mareen in de ochtenden op een creche  en in de middagen met straatkinderen op een 'Skate-project' gaan werken. Dit laatste project is ons hoofdproject, waar we ons het meeste op zullen gaan richten. Het is een project waar dagelijks veel kinderen naar toe komen die door de vrijwilligers van de straat gehouden worden, door middel van activiteiten, skaten, bijles en huiswerkbegeleiding.

Het doel van dit project is om de kinderen uit arme gezinnen in de omgeving van Huanchaco een kans op een goede toekomst te geven en een plek te bieden waar ze niet alleen veilig kunnen spelen, maar waar ze ook kunnen leren en positieve rolmodellen ontmoeten.

We zullen verblijven in een vrijwilligershuis, samen met een aantal andere vrijwilligers. Het vrijwilligershuis en de projecten liggen in het dorpje Huanchaco, dichtbij de grotere stad Trujillo.

Donderdag 12 september om 11.25 uur gaan we de lucht in. We vinden het spannend maar hebben er ontzettend veel zin in!

Ik ga deze website gebruiken om iedereen zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden van mijn reis. Kom dus snel een keertje terug voor mijn reisverhalen, foto's en filmpjes. Je kunt je aanmelden voor de mailinglijst. Zo krijg je telkens een mailtje als ik iets op deze website plaats.

Adiós!!

1. Reislogger:
    5 november 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Tante Vera:
    5 november 2015
    Oh dat is al gauw dat jullie vertrekken. Mooi project, fijn dat we kunnen meevolgen. Veel succes en dikke kus
  3. Karen:
    9 november 2015
    Geniet van deze ervaring Devi! Pakken ze je nooit meer af. Kusjes!
  4. Petra:
    10 november 2015
    Hey Devi, geweldig dat je deze indrukwekkende stage/ reis gaat beleven! Een leerzame en onvergetelijke tijd gewenst en een goede reis!
  5. Stefan:
    12 november 2015
    En daar gaat ze dan mijn kleine meid... de lucht in.... dapper maar toch ook wel spannend! Goeie reis sjattie... dikke kus X!
  6. Tante Vera:
    12 november 2015
    Ook goede reis en een superervaring gewenst!
  7. Anita Titahena:
    13 november 2015
    lieve Devi, je grote reis is begonnen. Zet um op he! ben zoo benieuwd hoe je allemaal gaat ervaren. Geniet ervan en we gaan in gedachte mee. love you xxxxx mama Ani
  8. Tante Vera:
    15 november 2015
    En Devy, hoe is de reis en eerste dagen verlopen?